Döda måsar..

Jag är ganska säker på att bussen jag åkte med körde på en mås på vägen till skolan :( Det var fullt i måsar i vägen och plötsligt hördes en hög duns. Stackars måsar...

Karro ska börja spela fjollbandy med oss! Jippie...ännu en aktivitet då jag och Karro kan skoja, bråka, skälla och ha kul tillsammans. Precis som i skolan...vi är mycket envisa båda två..detta på gott och ont..mest ont tror jag. Men vi är vänner ändå, det är jag glad för. För trots våra dagliga bråk och duspyter har vi väldigt roligt ihop och med henne blir man alltid partysugen! Sehr gut!

Gestern ich geboren klein hosen! Hihi... Igår födde jag ett par röda byxor! Exklusive gramatikfel dock..det är kul att retas med Tino :)

Ska återgå till samhällen nu..hihi..

Meeen...jag är trött, har ont i halsen, fryser, är hungrig och saknar Tobbe! Det är väl de största problemen just för stunden..ja, förutom att jag är en vandrande snusk. Det konstaterade Amanda så fint för mig igår, fick då panik och försökte tejpa bort det hela..ingen hit kan jag ju tillägga.
Imorgon är det nationella prov som gäller, ingen sovmorgon alltså :( Det känns lite trist, ngt annat är att träna snart..orkar verkligen inte..har ju ont i halsen :( Men det är ju bra o gå dit o då kan jag lika gärna träna..så känns det. Om inte mammas mat blir klar snart :) Jag kan ju be Lina framföra mina åsikter..hoppas inte Karro kommer..då får jag höra det förevigt..att jag lämnade henne där..hmm..kanske ska gå ändå? Ååå..dessa problem.

Längtar tills imorgon då snuttis komme rhem..sover dock då..men ändå :P Jag kanske kan ge honom en puss i sömnen eller liknande?

Jaja, ska gå och känna mig allmänt eländig en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0