Dvärgbidrag?

Jag är 1.66..alltså..1,66..jag är kort! Har trott att jag var runt 1.69. Men jag är kort! Bara 16 cm kortare och jag vore dvärg..roligt att höra. Okej, jag överreagerar..dumt av mig. Men kort är jag..och jag vägde mer än jag trodde också..eller ja, jag visste det men kallade att det inte var så..hihi. Är ändå ypperligt nöjd med mitt utseende, så som ajg ser mig. Men tänk om jag egentligen är en liten dobberman? Liten och tjock, det enda som fattas är skägget och hatten? Oh noo!

Förutom detta har dagen varit skapligt bra, jag fattar matten alltså. Har intalat mig att jag ska räkna matte också..det verkar inte bli riktigt så..nej, jag ska bära dator, matteböcker, ombyte till imorgon och gympakläder tills imorogn och gå till Tobbe..tuungt..men förvisso skulle jag ju kunna bestämma mig för det jag ska ha och sätta på mig det..lite lättare att bära..

Majsan ligger bredvd och snarkar, hon är det bästa jag vet! vi var ute och gick en liten promenix förut. Hon gjorde sina behov på grannens gräsmatta..jag skrattade... Maja känns lite grann som en hund ibland..Jag har varit ute och rastat henne..Jag har rastat en katt :P Fast utan koppel och annat jox dock. Ne, nu får jag spela klart ett parti röj och leka lite mer med mimic, sen drar jag no..


Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Lovisa, du ska bannemej inte klaga på att du är kort.. ja är 160..!! de är 10 cm från att klassas som dvärg.. fast iofs, mathilda är dvärg.. hihi :D

2008-04-18 @ 14:34:42
Postat av: Anna

A, menn hallå, jag undrar vem som ska klaga ja?! Jag är ju för 17 gubbar mindre än båda er två! Jag är 6 cm från att vara dvärg, roligt? Nej!

2008-04-18 @ 19:13:25
URL: http://akarlsson91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0