Folkrace

Jag ska ta licens till folkrace på Lördag :) Har dock ingen bil, men det löser sig tror jag..annars har jag ju iaf en licens :) Ska övningsköra till Edebäck och kolla på en nu, den ska bli kofärgad, mycket vackert vill jag lova.

Anna, jag har en Slitz T-shirt! Hihi!

Hmm..ngt mer?

Jag var i karlstad igår med Karro, älskling och Dan-Johan Haglund. Jag köpte bl a en sjal, tre par örhängen, ballerinaskor, klänning, en lunch på MAX och ett linne. Fick även en underbar morgonrock av lover, jag är glad :) Karro köpte underbara shorts, ville också hja ett par, men beslöt mig att vänta..dum idé av mig. Allt stängde och här står jag utan shorts. Nåväl, gjorde av med endast en femhundrign..exklusive mat dock. Ska ge fisen lite pengar för det. Nåväl, I`m  happy!

Gjorde första steget till packning idag, tog mina fina ko-slat och peppar ströare och packade in i dess karton..framsteg var dag :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Lovisa, vad är det jag hör?! En Slitz-tshirt??

2008-04-21 @ 12:41:49
URL: http://akarlsson91.blogg.se
Postat av: Mand

duktig du! Om du behöver hjälp med packningen kan du mitt nr prec. :)

2008-04-21 @ 21:58:29
URL: http://amandabergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0