Gladare tankar :D

Är så nervös nu...ska försöka komma på bättre tankar med lite bilder :P Lägger in lite gladare tider helt enkelt..


image19
Angus! AC/DC underbart band,  underbara låtar :)

                                 
                  
Min första gadd!               Motiv på den andra                  Den andra (dålig bild dock)

Nu blev det roligare..jag diggar dem stenhårt..tänka sig att man bara behöver lyfta på tröjan för att bli glad, eller glo på vänner eller höra på underbar musik...

Tankarna på våren och sommaren gör mig också otroligt glad :) Jag och Karro sjöng som dårar när vi gick till Järnverket imorse =) Somrig musik alltså...

Men..det funkade inte vidare länge..vill inte ha redovisning på järnverket!! Aaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0