Härligt!

Underbart väder, solen skiner! Var ute och myste i solen med Maja och en bok förut. Även första våren på iaf två år jag använt solglasögon! Pilotglasögon, fick dom av Tobbe. Mycket trevligt vill jag lova, om man inte tänker på huvudvärken jag har haft, tror det är pg a vädret. Mamma tror jag är allvarligt sjuk, med tanke på mina äckliga bravader igår. Inte trevligt vill jag lova, hulkade och grät framför Tobbe och han hjälpte mig imorse, stackars, underbara älskling :/

Men jag mår inte dåligt alls igår, bortsett från vätskebristen..kan även ha varit för att jag inte drack kaffe imorse. Kände mig inte sugen och bestämde mig då för att visa kaffet att det var jag som hade övertaget, jag är inte beroende. Det gick fram tills nyss. Drack en kopp och mår mycket bättre nu. Pinsamt att vara beroende..det enda jag trodde jag var beroende av var Maja, Tobbe och choklad. Måste nog tyvärr lägga kaffe till listan..känns som ett fall.

Mamma ville göra köttbullar idag, har äntligen fått henne på andra tankar, köttfärssås och spaghetti..känner att köttbullar inte är min melodi på jävligt länge..potatisgratäng köpt från ica: ALDRIG MER!

Å lägenheten får vi aldrig heller! Känns som om min lilla föris kommer att bli lagd på hyllan :( får vi den till helgen har vi bara fredag och lördag på oss att flytta, på Söndag åker Tobbe för att få vara ledig på Onsdag, det är väl om jag struntar i skolan på Onsdag då..På lördag kanske jag ska ta licens också..då går ju den dagen bort för min del också. Varför ska allt krångla? Nu blev jag på dåligt humör..trist. Ska ringa Lina och höra när träningen var..

Adjökens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0