Helgen...

Jag har inget flyt..varken under helgen eller nu. Om ngn skulle ha sett mig under helgen, varit med under alla min utbrott så skulle nog denne person inte vilja vara i min närhet sen. Det är ett under att jag har vänner att böla framför och en kille som får stå ut med allt o lite mer. Psyko..sa jag att jag var det? O inte nog med det sitter jag här, på Älvstranden igen. Usch, hade glömt att det var så trist och alla lärare verkar förvänta sig att vi kommer ihåg allt vi gjorde för en månad sen. Men en rolig sak var att vi ska läsa boken "Flyga drake" i svenskan, har hört att den ska vara väldigt bra sdå det känns kul..om man jämför med böcker som andra fått läsa så känner jag mig mycket lyckligt lottad. Stackars Jessica fick ju läsa en bok som handlade om håriga pungar som hänger ut liksom. Hade ju ändå tänkt läsa den..annars i skolan då? Hmm..de kalla makaronerna som var alternativet idag var goda..de smakade kalla makaroner..bättre än sega jolappel.

Känner att jag börjar bli sjuk, jag som är så noga med vitaminer..men det kanske var för badbaljinga..det kanske blev lite konstig temperatur för kroppen. Inte kul iaf...Försöker förebygga detta..äter mycket frukt ch har även planer på att gå och lägga mig så fort jag kommer hem, säga vad man vill om det. Men jag borde ju göra matte dock :/ Inte kul att veta att jag har det påställt och gå och lägga mig..ska nog räkna lite...har ju ingen träning idag..kan sova de tiden och räkna innan :P

Jippie! Nu är klockan halv fyra! Snart bussåking..

Lite bilder från discobowlingen i Fredags:


  Lina och Malin
                                                                       

                                                      Anna in action                            Me and Prec

                                                                                    
                                                                          Sabina och Amanda (även fegisen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0