I don´t understand...?

Har Amanda lovat mig ngt om Byn? har jag ens sagt att jag ska dit? Amanda, please tell me? :P Minns inget om ngt lovande..eller var det det med att jag kanske skulle dit? Höh? ööh..jaa..alla dessa frågor..

Sitter här nu, ätandes på en banan och lyssnandes på Black Sabbaths War pigs..bra låt..nästan i klass med Paranoid :) Sitter i min lilla stuga, helt eensam..men snart kommer sällskapet ;) Det är skönt att vara själv också..Fick skjuts hem av Lina o Pelle så jag kom hem extra tidigt och hann säga hejdå till mamma och pappa..sen såg jag en snutt av O.C , åt en smörgås och läste sen i min underbart roliga bok. Sista chansen av Marian Keyes...en mycket läsvärd bok faktiskt :D Ne, nu ska jag hitta på ngt vettigare..glo i andras bloggar alltså..hehe..

Höres senare kanske!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mand

nej inget lovande men hade ju pratat på det o fick dåligt samvete.. är lite rädd att du ska känna att du inte vill vara min vän längre eftersom jag ansåg att det var osnällt att göra så.. bra du inte tar illa upp för min glömska :)

2008-04-04 @ 23:04:04
URL: http://amandabergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0