I väntan..

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Nej
2. Är du lycklig?: Japp
3. Är du uttråkad?: Nje..lite kanske..
4. Är du ledsen?: Nopp..om inte sårad inför redovisning räknas
5. Är du italienare?: Nopp
6. Är du cooling?: Givetvis.. :P
7. Är du från irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Jaa


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Både ja och nej
2. Har du någon gång blivit sårad?: Jode.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Mmm :)
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Inte på riktigt
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja :)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Hmm..är den hemlig om man vat?
7. Är du kär?: Jaaa :D
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Om det blir med Tobbe så :)

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Blogg eller lunar?: Blogg
2. Hår eller ögon?: Ögon
3. Katter eller hundar?: Katter, lovley
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa vänner
5. Tv eller internet?: TV tror jag nog..
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Jag dricker inte dricka..
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på humöret
8. Pengar eller lycka?: Lycka
9. Dag eller natt?: Både och
10. Msn eller mobil?: Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Hmm...
2. Brutit ett ben?: Nej
3. Gjort nåt du ångrar?: Jo, men om man inte tänker på det så glömmer man
4. Hoppat bungey jump? Jag vill !
5. Ljugit för någon du tycker om?: Jo, det har man ju..
6. Ätit en hel tårta?: Hehe..nej.
7. Gjort bort dig offentligt?: Ofta och mycket.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Inte vad mitt huvud vill minnas just för stunden :P
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, det är otroligt hemskt..mina bästa vänner..
10. Velat försvinna?: Joo..

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Karro
2. Telefonsamtalet du fick?: Karro
3. Personen du var med?: Mor och far alldeles nyss
4. Roligaste grejen som hänt?: Oj så mycket :)
5. Personen du smsade: Tobbe
7. Du skrev till på myspace?: -
8. Du kommenterade?: Kanske Karro..hon är sen..
9. Du tillbringade natten med?: Maja, min katt..Tobbe annars.
10. Du kramade?: Tobbe..

Kommentarer
Postat av: Mand

"8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Inte vad mitt huvud vill minnas just för stunden :P"
haha låt oss hoppas för alltid ;)

2008-04-10 @ 21:19:16
URL: http://amandabergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0