Inpackning och klägg!

Mrr..är inte nöjd med mitt handlande. igår lurade jag iväg Dan Johan och Tobbe på bading så att jag kunde få badkaret själv..tänkte ha en riktigt mysig, spa -time med skummande badsalt, badbomber och inpackning. Det hela började bra..innan jag klev i då..vattnet var för kallt, jag fick hälla i ännu mer för värmens skull, sen lutade jag mig tillbaka och insåg att skummet försvunnit..jag blev lite grinig och tänkte läsa lite..men plötsligt hade jag läst ur boken och då var det enda som gällde mina uttjatade tjejtidningar eller Slitz..jag läste Slitz nån kvart och la sedan i min inpackning..lät den verka i en kvart och sköljde sedan ur..trodde jag ja, men neppe..började ana oråd när jag tittade på One three hill och insåg att mina händer blev lite "feta" och luktade inpackning när jag tog i håret..men brydde mig inte nämnvärt..detta resulterade i fett hår idag..inte kul..kändes lite ofräscht..men får ju lov att sga att håret blev förbannat mjukt och gottluktande..får ju skölja ur lite grundligare nästa gång dock :P

idag ringde tobbe till mig med den goda nyheten att det snart är tapetserat i lägneheten..tjohoo! De började idag o så länge kan det ju inte ta att tapetsera..max en dag anser jag och sen ska en städfirma komma.vilket betyder att lägenheten antagligen är inom vår ägo till helgen..tjihoo igen :P Mycket trevligt vill jag lova..nåt som inte är lika kul är att jag har en intervju som skulle ha varit klar innan lovet på halsen, matte, prov i arbetsmiljö och säkerhet och även en liten jättestor redovisning på fredag i järnverket..inte lika tjihoigt det inte :( Ngt som dock är kul är ju att jag ska få spaghetti och köttfärssås nu och med mig i matlådan..och att jag kan tänka "äh, det är ju bara måndag" idag..allts skjuta saker framför mig..Måste säga att det är ngt jag gör ofta..sen när jag väl är i stundens hetta tänker jag tillbaka på de dagar jag tänkte så underbara tankar och föraktar den person jag var då..den bekymmerlösa Lovisa..lika var dag..var bekymmerselös dag dvs..

Ne, ska äta nu snart..gott!

Kanske även tänka tanken på att ta upp matteboken..men näää :P

Hedda


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var nice.. Men Lovisa, läser du slitz?xD

2008-04-08 @ 22:11:27
URL: http://akarlsson91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0