Kärlek är ett brev skickat tusen gånger...

Vad jag bryr mig om nu, är få ut dig ur skallen..är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen. Den tar slut från kyss till kyss. Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut..

Håkan Hellström - I would die for you! :P

Länge sen sist nu..eller så inbillar jag mig det bara. Har iag inte bloggat på ett tag så mycket vet jag ju..förutom bilderna då, de fick jag ju in under helgen när jag var här och glodde efter sängar..det är en knivig sits det där faktiskt. Ska en int få söv etter ordning nu för tia? Tydligen ej..för fisens del, det är ju han som råkar illa ut pg a detta. Jag sover som en prinsessa i hans 1.20..det betyder, trist nog, att han har ca 5 cm av denna säng att ligga på och han håller sig endast kvar i sängen därför att han blir liggandes mot väggen. När vi flyttar kommer han nog att ramla ur om vi inte byter säng, då blir det inga väggarpå sidorna..stackarn.

I helgen firade vi Tobbes far som fyllde femtio, sen var det meningen att vi skyulle på fest, men fisen var döv och hade ont i hövve. Vi fick åka till akuten istället..men det var trevligt det också..jag fick ju en chans att ta mig en titt på Körslaget som visades på TV'n där..Resterande del av helgen hade jag bara allmän ångest inför skolan..eller ja..Uddeholm tooling rättare sagt. jag skulle komma till en helt ny plats, ingen msn och knappt pengar på mobilen så jag kan inte prata Tobbe, slutar halv fyra var dag så jag får en massa dötid och..OCH klockan ställdes om..isch. Kunde kanppt somna igår o i förr går..så är jag på jävligt såligt humör idag också..eller var. Igår med förresten..tycker inte om mig som person när jag är på det grishumöret jag kan bli på.

De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete..men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen..

You know it



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, verkligen på ett annat sätt ! Och ja, du bloggar sällan;)

2008-04-01 @ 22:03:18
URL: http://akarlsson91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0