Kindergarden edition

Haha, min syster är för rolig! Jag diggar henne stenhårt, när jag är ledsen kommer hon genast på sätt att muntra upp mig, som exempelvis Kindergarden edition som hon så fint beskrev för mig igår :) I like it!

Prec är också mitt goda stöd i denna fråga, har nyheter åt bruden, men tyvärr är hon på en pjäs (enligt Anna)/ musikal (enligt mig). Så kan tyvärr inte berätta dessa nyheter ännu, får bli imorgon. Skulle även köpa en kjol och höra om endagslinser med Amanda imorgon, men trist nog ska hon ha något möte om nya skolan och dumpar därmed mig i ensamhet..Bortsett från mina andra vänner dock, men Amanda är ju ändå no.1.

Ska nog ha en liten ordlista som inlägg ngn gång. Inser att jag har smeknamn på smeknamnen på mina vänner: Kan ju börja med två:

Amanda - Precious - Prec

Per - Dan-Johan - DJ

Jag kanske inte har fler bestående smeknamn på vänner? Kallade Karro för liket igår (hennes läppar var lila)..men det räknas nog inte..hmm.. räknas det att Emelie kallas Putin då och då? Hmm...

Puta är förresten ett namn de felsta av mina vänner blir kallade dagligen. 

Ska egentligen träna fysik nu, men kom in på förångning och vi har aldrig gått igenom det..ska det vara med ändå? Jaja, det körde iaf ihop sig, ska göra samhäll istället.

Hejda


Kommentarer
Postat av: Mand

skulle aldrig dumpa dig!

2008-04-24 @ 21:02:51
URL: http://amandabergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0