Love my little precious friends!

Jag diggar min lilla Prec och min Lina som är underbara nog att erbjuda sina små tassar som hjälp vid flytt. I love them! Det är så riktiga vänner ska vara, erbjuda hjälp och innerst inne hoppas på att man aldrig ringer och ber om det. Men ändå! Underbara! jag älskar att jag fått så underbara vänner som står ut med mig och mitt självupptagna sätt..ganska ofta iaf..med andra vänner känner man sig mindre lyckad..if you know, Prec :P

Känner mig jävligt lett, känns som om någon bör lära sig skillnade mellan mitt och hennes..samtidigt blandas denna känsla med känslan av "Yeah, whatever"..orkar liksom inte bry mig, men jag borde vilaj kämpa och härja? men det känns inte så allvarligt ändå.

Ne, ska laga en bit mat och sedan strosa till Tobbe och glo på TV med underbara Amanda, blir nog mer skvaller än tv tittande..men det är en fin liten tradition ändå :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0