Nervigt värre..

Hejs!

Jag är rädd för min redovisning :( Har inte börjat oroa mig än, MEN som sagt..det kommer och då förbannar jag mig själv för den lättsinniga varelse jag är idag..

För att klargöra en sak: Jag läser inte Slitz regelbundet, Anna :P Men det var mellan slitz och två uttjatade veckorevyn..i valet och kvalet kändes slitz bäst..med tanke på att jag annars antagligen skulle kunna rabbla artiklarna utantill. Hehe..mm..så ligger det till :)

Fy va jag inte längtar till skolan nu då det är bara några få dagar kvar tills jag sitter där och ugglar igen..inte kul. Inte för att UT är det roligaste stället...men det är goare än skolan är iaf.

På fredag smäller det, jag vill inte!! Valsverken och värmebehandlignen..å så roligt..NOT. Jag fattar knappt vad värmebehandlingen innebär..iaf inte så mycket att jag ska kunna stri om det tillsammans med Karro i fem minuter..det vet jag.. triist. Lär träna in detta ordentligt..hehe..ska göra en impress på det nu också..på valsverken då..sm jag förstår perfekt. Efter det blir det iaf mat, sen förhoppningsvis skjuts hem, flytta och Torsby åking..vi har ju avslutnings fest då..MER mat alltså..hihi :D

Ska jobba på nu, heddah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0