One women actually got torn down from her chair..

and got strangled in a way that her eyes popped out from her sockets!

Finns det bättre komiker är Peter Magnusson? Finns det bättre humorprogram än Situation Magnusson? Det är bra :)

Idag sitter jag vid datorn också, tänka sig. Jag ska försöka blogga lite oftare, Anna. Ni underhåller ju mig så jag kan ju göra tappra försök att göra detsamma för er..om jag nu säger så givande saker. Hmm..har ngt kul hänt? Förutom att Karro sjöng och höll på att dra sig i vill säga..nje. Men planer har jag kanske iaf..På Lördag kanske jag ska till byn, hör och häpna. Fast jag tror inte det..men chansen finns ju iaf..ska iaf tvinga Karro att hänga med mig då. Jag vill bada o så :9 Men det skulle ju vara najs att vara med Karro, Lina o Malin lite grann..det skulle vara riktigt kul tror jag. Fast byn är ganska trist ändå..brukar vara det, men det kanske är roligare nu när jag inte varit där på ett tag? Men det blir det säkeret inte å då vill jag inte dit på Valborg säkert..vilka problem jag har alltså..not!

Jag åt chili con carne till lunch idag..det märks :P Imorgon blir det pannkaka..det blir det även om en stund..gott!

Va trist det är när man måste inse att saker förändras..jag försöker hålla i i allt som är kvar..men hur mycket jag än drar så glider det ifrån mig mer och mer. Orken finns inte kvar..särskilt inte efter att hon värdesätte olika saker..tydligen är vänskapen inte värd mer än att det går att byta mot mer, ytligare bekantskaper. Det är för svårt att hålla kvar känns det som..

varför denna svartsjuka? Eller vad är det..ngt är det när en viss person ignorerar mig när en annan viss person är med..eller det kanske heter fryser ut? Jaja..vilka problem..och vilken konstig vänskapskrets som finns runt en..kan man egentligen lita på ngn? Ja..lita kan jag ju..förlita mig på att saker jag säger inte går ut till hela omvärlden. Men säger man ngt händer det ofta att det visst råkade sippra ut till annan "nära" vän..

Känns som det endast finns ett fåtal..FÅTAL vänner man kan berätta allt för..främst då Lina och Malin tror jag..gammal vänskap rostar aldrig :D Men det är inte fel på ny heller..men tillit måste byggas upp..

Ska äta pannkaka nu..

I can´t live without you!

Hejdåå


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gissa bilden i min blogg! Kolla in vettja! =D

2008-04-03 @ 20:36:23
URL: http://beccellie.blogg.se
Postat av: lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-04-03 @ 20:40:59
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0