Vad är det för fel...

Känner mig som en jävla psykopat. Jag är så jävla ledsen och visar det genom ilska..Jag har känt sån jävla press på mig sen förra veckan. Jag vill inte be om för mycket och jag vill vara så bra jag bara kan och sen kommer det här..det känns som om jag håller på att slås itu..är det bara det som hände idag eller är det allt? Eller överreagerar jag..faan. Jag bryr mig så jävla mycket om vad de tycker, jag vill göra dom stolta och inte verka  krävande..varför? Varför gör jag så? Jag som har sagt att jag aldrig ska bry mig om vad ngn tycker om mig och här sitter jag som en annan avdankad toffel..och jag vet inte vad som är rätt oh fel..

Faan

Kommentarer
Postat av: Mand

Prec? vad har hänt? är du okej?

2008-04-12 @ 13:16:36
URL: http://amandabergkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0