You´re looking at me like I´m gonna set you free..

Woman! Party uppiggande musik på G nu alltså..Woman - Wolfmother Tonight I´m gonna rock you, tonight - Spinal tap m.m. Märks det att jag spelar guitarhero som en dåre stundom eller? Men det är ett underbat, beroendeframkallande spel..tror nästan att alla mina nya låtar är från guitarhero. Pinit värre för mig..

Tobbe ligger och sover..vi blev ovänner förut, jag frågade honom om han skulle lämna mig när vi fick barn..han sa då, lite skämtsamt "Om dom är för fula så.." Jag sa då "jaha, så blir dom lik dig så drar du?" han sa "Nej, om dom inte ser ut som mig så drar jag" Efter denna konversation, som startade som ett roligt skämt, gick han o la sig och är nu ganska grinig tror jag..Men jag tror inte att vi kommer att lämna varandra :p

Igår fick jag världens skrattanfall när Tobbe och lina satt och killade på den siste samurajen. Jag hade lättat miug hela kvällen ex. ringt Lina och sagt: "hej..hehehe...hej..okej hejdå..nerrå..hehehe...hejdå..nerrå...hehehehe" *Klick* Sen satt jag och asgarva och Tobbe små skrattade lite grann..dock åt att jag var så knäpp..jag ringde Lina igen och bad henne komma.. Jo, iaf..kom att tänka på OK reklamen om deras gör det själv hallar (den gick inte ens på TV:n när jag kom o tänka på den) och gubben säger att han fick panik och klippte av alla sladdar och att det ser ut som ett par rasta flätor..sen kommer ett nytt klipp o han skriker "Vad ska jag göra, Jimmy??" Han låter ganska förtvivlad. Nåväl, det kom jag och tänka på så jag fick världens skratt anfall moch skrek "va faan ska jag göra Jimmy" med jämna mellanrum mellan anfallen av skratt..allt smink rann och jag skrattade iaf i en kvart nästintill oavbrutet..sen somnade jag ganska kvickt..haha..det var kul..fan va underbart det är att få såna anfall :P

På tal om roligheter..tidigare på kvällen så sa Tobbe att han ville se på "siste samurajen" och det ville inte jag så jag sa : "vilken kanal är det på?" Han sa att det kanske var på sexan..då ljög jag och sa att vi inte hade den kanalen..jag  sa tyvärr, och tänkte då lite snyggt zappa till nästa kanal (just när jag sa "nej trist nog finns sexan inte") så råkade jag komma till den kanalen och vad var det inte som visades då? Jo, bilden på sexans logotyp och en röst på tv:n sa " sexan"..haha..Inte lite dåligt flyt man har ibland :P

Ne, nu ska jag gå och säga att våra barn kommer bli vackra som rosenknoppar och öronvax!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0