It´s a long way to the top...

..if you wanna Rock N Roll!

Så sant som det är sagt :P

Är förkyld..isch, men  jag och Tobbe köpte kosttillskott igår, knökfullt med vitaminer tror det gjorde susen. Mår mycket bättre idag.

I helgen har jag och Jessica lagat middag. På fredag ölagade jag och Jessica mat hos Dan Johan..inbakad kyckling filé och potatisgratäng..mycket exklusivt. Olyckligtvis så vart inte potatisgratängen klar i tid så vi var tvugna att vänta skapligt länge..och olyckligtvis var Jessica den enda utav oss två som kunde öppna ugnsluckan etter ordning..och ännu olyckligare var det ju att jag försökte öppna luckan ich helaluckan ramlade i golvet. Det kändes skapligt pinsamt, jag hade förstört Pers lucka..jag och Jessica försökte, i panik, att sätta tillbaka luckan utan framgång. Jag fick då en briljant idé..vi skulle gömma luckan och kalla att ugnen alltid sett ut så..Jessica förstörde mina planer genom att säga att det nog var lite väl obvious..hehe. Vi fick ropa på hjälp :P Men det var kul..och Jessica gick runt som en liten tant med väska och dragkorg. Va roliga  vi är...Lördagen blev dock lite tristare..men men..vi hade ju iaf en paj o baj kväll :P Jessica o jag gjorde paj o Tobb e baj..påerfekt..

Aja, nu ska jag återgå till att gosa med Tobbe och vår lilla bebis!

Hedda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0