Som en annen Dan Johan

Halloj!
Sitter här i en protest mot Amanda. Jag ville att hon skulle skriva i sin blogg oftare och då påstod hon att JAG(!) aldrig skriver...herregud, 1 gång i veckan är inte dåligt för en sån som mig. Men Amanda kan ändock skriva oftare..hennes blogg är ju en del av min internet-underhållning..hehe.

Helgen har varit helt perfekt, med mycket skratt, bad och tårta. Hoppas på en lika bra repris till helgen, jag och Jessica har kommit fram till att repriser inte är bra..då får man för höga förväntningar och blir besviken om det hela skiter sig..men jag har på känn att nästa helg blir bra..om jag nu klarar av veckan dvs, mycket prov och dret. Men men..så, nu har jag bloggat som en annen Dan Johan..dock utan plasthandskar. Ska försöka att blogga oftare.



Over and out! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0