Champinjoner...

...funkar verkligen till allt. Har det i nästan alla mina rätter..trist nog förbjöd mamma mig från att ha dem i min Tacogratäng som jag gör nu. Japp, JAG lagar mat hemma. Får nästan aldrig laga mat när jag är hemma..har hänt två tre gånger, men hos Torbjörn är jag värsta hurtebullen och lagar husmanskost var dag..men som sagt var; inte hemma. Mamma litar nog inte på mig, konstigt tycker jag, men jag är väl hennes lilla barn än. De kan ju inte laga mat.. På tal om ögon, jag börjar se dåligare..jag har kommit på mig själv med att kisa NÄR jag har glasögonen på mig. Inte bra det här, inte bra alls. Får kisa när jag sitter på stationära datorn också..Nästan..inte allas bra. Måste nog till optikern snart igen..men då kan jag få linser tycker jag :) Det känns mycket smidigare, med tanke på att jag blir irriterad när jag har glasögonen, är inte van varken mitt utseende eller sättet att se på i dem.  Varför ska man alltid ha problem? Jävligt typiskt..nu måste jag till fullt i ställen och bara för att det är så mycket så kommer inget att bli av...på väldigt länge iaf.

Idag är det tisdag, vilekt innebär Gossipgirl och godis med Amanda :) Mycket trevligt. Tisdag innebär också att snart är det torsdag vilket innebär att få träffa fisbollen igen :) Känner att jag har skrivit väldigt mycket om honom i mina bloggar, men jag saknar honom så mycket :/ mindre kul..nej, nu ska jag kolla gratängen!

Hedda!

Kommentarer
Postat av: Emma

Linser är fan mycke skönare att ha.. ansiktet trycks inte ihop om man ligger på sidan å kollar på film t.ex. för de är fan jävligt irriterande .. xD

2008-03-13 @ 22:28:25
URL: http://spidraphile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0