Härliga tider :)

Mitt liv är så bra just nu, man blir dock oftast påmind om hur bra man har det  när andra har det mindre bra. Men jag tror att så läge man vågar tro att livet inte är slut på grund av ett nedfall är man nog snart på fötter igen :)

Över till mitt glada liv; idag fick jag tillbaka mitt samhällsprov som jag slitit med och förbannat ett antal timmar och vad fck jag inte då? Jooo..MVG! Känns så jävla gött, för jag vill ha MVG i den kursen och om jag bara öppnar käften lite mer så ska nog det gå bra. Sen hade både jag och Lina håltimme så vi la ett varv på den såkallade staden och kollade in utbudet..och då fann jag ett par skapligt snygga jeans för 150 kr..Förvisso finns det nog finare och lite mer passande men med tanke på att jag endast har två par jeans till som jag känner mig bekväm i och med tanke på att de var så billiga så känns det ändå som ett kap. Sen hörde jag med Lina och jag och fisen kanske har ett databord nu,  kanske fixat en skärm till mammas dator, OCH...OCH, OCH: Vi fick lägenheten, jag och min darling ska bli sambos! Jippie! Mitt enda problem nu är pengar..känner att jag vill bjussa jag med..men med tanke på min inkomst så för Tobbe stå för kalaset, vilket får mig att må skapligt dåligt. Ngn lösning borde det ju ändå finnas på problemet.

Men faan va kuul ändå!


Kommentarer
Postat av: Mand

Fy va kul! Blir mkt glad för din skull att saker känns bättre :) Annars finns min förening alltid :)

2008-03-04 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0