Mmm... :)

Min älskling är mitt grädde, hehe. Ingen mos här inte. Isch va jag saknar honom nu, inte förän på Tordag träffas vi igen..och då är jag halvt som halvt i koma.

Måndag.. Jobbigaste dagen på veckan, jag måste upp tidigt, vet att jag måste upp tidigt dagen därpå, slutar tidigt och det går ingen buss hem, måste lämna fisen och försöka döda tiden. Har ingen träning idag heller, trist. Har absolut inget att göra nu förutom att vänta på bussen i flera timmar..okej, två..men det är två fria timmar, spenderade i Hagfors, för mycket. Lina är på lektion, Karro har lämnat mig för Karlstad, Amanda har spanska, Sabina lika så...och här sitter jag. Kan de inte ändra schemat så jag slutar tolv på fredag istället? :) Det låter mycket bättre..då hinner jag ju med en  buss också. Usch, varför kan inte tiden gå fortare? Känns som om jag suttit här en evighet och klockan visar ca 20 min! Hoppas Amandas spanska lärare svimmar och ambulansen måste komma så att de får gå ifrån lektionen och leka med mig istället, det låter som en ypperlig idé.

Vad gör man egentligen på Älvstranden när man slutat? Gör läxor? Sitter vid en dator? Jag har inga läxor och absolut inget att göra på Annas dator som jag nyss snott..Triist..förvisso har jag ju matteprov på Fredag..men det är faktiskt måndag nu och då behöver man inte börja träna. Nu dör hennes dator snart också..kan jag vara så elak att jag sitter vid den till dess? Hmm..jaaa :D

Kommentarer
Postat av: Anna

På älvstranden gör man ingenting, de sätter håltimmar och busstider fel för att de vill att vi ska ta livet av oss, inget annat. Hata! haha;)

2008-03-12 @ 19:46:21
URL: http://akarlsson91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0