Någon dag kanske jag kör över dig här utanför.

Längtar så mycket efter Håkans skiva nu, jag vill ha den nu.

Känner att jag inte har en enda vettig sak att skriva här just nu..har jag nånsin det förresten?

Jaja, kan ju berätta om min givande dag hittills; pappa gjorde tappra försök att väcka mig imorse..och då menar jag TIDIGT..det måste det ha varit..trodde inte det när han väckte mig dock. Ja, pappa brukar nämligen väcka mig dret tidigt när han är ledig och klagar mycket på att man inte kan sova bort en hel dag, han kom in och sa "Har du inte kokat kaffe?" (När sa pappa till mig att göra detta) sen sa han att jag inte kunde ligga och sova en hel dag och att han aldrig varit med om ngn latare, själv hade han nyss skottat snö. Jag struntade i pappas kommentarer och somnade om..antog att klockan var runt 10-111 snåret..pappa brukar väcka mig då. Sen väckte han mig igen och frågade om jag skulle ha kaffe..jag gicvk inte upp. Lite(?) senare vaknade jag utav mig själv..det var dödstyst i huset..kollade på klockan och den var halv tio. HALV TIO..när menade han egentligen att jag skulle upp? Klockan sju? Nä..isch. Visste att det skulle hända.. pappa gör alltid så när han är hemma och pga detta somnade jag med oro i magen igår, runt tolv. Skulle jag verkligen orka gå upp när pappa väckte mig? :P Men han var inte så hemsk som han kan vara..ibland tjatar han så man blir klarvaken. Sen har jag sett reprisen på våra bästa år, lite oprah, ätit frukost, läst oich gosat med Maja..har också börjat städa lite smått =)

Hoppas Amanda kommer idag så vi kan ha singstar afton :) Med kladdkaka!!

Igår skulle jag ock Lina göra paj..det slutade med gas lukt och en konstig äcklig röra..vi hade tre äpplen som skulle bli paj..Lina skar äpplena och jag gjorde degen..gjorde dubbel sats så att jag skulle få både över och underdel. Jag la i underdelen och väntade på att Lina skulle skära klart. Det var trist så jag bestämde mig för att göra vaniljsåsen under tiden. jag hällde upp pulvret i en skål och slog i mjölken, MEN I FEL SKÅL..hällde mjölken i skålen med den resterande pajdegen..den blev förstörd, vi var tvungna att slänga den sista degen och pga av brist på mjölk försökte jag hälla i mjölken i vaniljpulver-skålen..vilket resulterade i degklumpar i vaniljsåsen. Till denna utsökta sås åt vi en gnutta deg och torra äpplen..det smaka skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0