Sista dagen!! - Bullar

Sista skoldagen, sen är det lov :) Det känns oerhört gött! Har inte börjat med lektionerna än dock.. men snart så!

Jag mår jätte konstigt förresten..har haft ont i huvudet i två dagar, men idag var det äntligen en huvudvärks fri dag. Vad hände inte då? Jo, jag håller på att trilla ikull när jag kommer till skolan; jag stod vid skåpet och skulle just till att låsa det när jag får världens yrsel. Så nu sitter jag här, total yr i bollen och lyssnar på Pelle när han spelar gitarr..och visslar..tror han sjunger Idas sommarvisa :P

Igår satt jag med naturkunskap hela kvällen också..fyfaan va törrt det är.. =/ 

Adjö! 

Hej igen!

Fy vilken skitdag det har varit idag, jag pallrade mig upp jättetidigt (kl 8) och åkte till skolan för att börja tio i ett. Vilket helvete..fysikläraren var borta och jag fick sitta o glo istället, sen följde jag med Amanda, Sabina, Emelie och Karro för att äta på värmullen, med tanke på att jag ville vara lite halvnyttig så beställde jag paj, det fanns inte. Då beställde jag lasange, det fanns inte..och vad blev det inte då om inte Pizza..himla trist faktiskt..nu måste jag ju äta mindre onyttigheter, än planerat, i helgen. Ganska tragiskt faktiskt..ne, tror faktiskt inte att pizzan hindrar mig från det..men jag vill ju helst undvika att feta mig hela helgen.

Har insett att min familj är ganska konstig nu också. När jag kom hem så hade Sofia och mamma stängt in Walter och Signe tillsammans så att de skulle få barn (?), samtidigt som pappa satt i köket med en kikare för att ta reda på om jeepen utanför var en hyndai (stavas det så?) eller inte..han försökte även ta reda på märket på denne bils extraljus..och Frida ska man ju inte ens tala om, det är lättheta själv det :P 

Idag ska jag bada badkar med Tobbe och kanske tvinga honom att baka bullar..jag kan nämligen inte göra själva bullen. Sist vi bakade bullar och skulle rulla ihop bullen själv (i stället för att lägga en skiva i ett papper, varför förstår jag inte, men han tyckte det var finast att rulla) så gjorde han jäåttevackra bullar medans mina mest sog ut som en nylagd hundbaj..ganska trist faktiskt. Så därför får han rulla så kan jag göra degen eller dricka saft under tiden..ne, just det ja..gjorde ju klart för Amanda att jag inte kunde dricka saft..faan, man kan inte ens ljuga lite i sin egna blogg :P Jaja, jag kan väl göra nån hundruka och sedan  dricka vatten då..det är nog det jag lär göra. Om han nu kommer i tid..han eldade med Danjohan förut..det kan nog ta sin lilla tid..han är ju kille, de kacklar så mycket, hehe.

Ne, nu ska jag nog försöka få tag i Jessica igen..hennes mobil var död förut...why, Jessica??? WHY???

DET ÄR LOV!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mand

man ska inte leva på gamla meriter alltså räknas inte pizzan :D

2008-03-20 @ 23:19:58
Postat av: Mand

svar: haha allt syns :P men de är allt tack vare dig ;)

2008-03-20 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0