Tränat?

Idag skippade jag innebandyn för en liten simtur med mina systrar. Vi skulle dra till badhuset och simma lite tänkte vi. Vi simmade en ca en halvtimma, med barn som plaskade runt och grävde in naglarna i foten på mig, sedan gjorde vi lite vattengympa..jag visade hur det kunde träna armarna och sen gjorde vi "situps" men det tog inget. Och min armträning klarade inte Sofia av.. Efter denna träning hade barnplasket blirvit för mycket ¨så vi började simma längs bassängens bredd i stället för längde..barnen vågade inte t på det djupa trodde vi. Plötsligt kom frida och så uppriven ut, hon berättade att hon fastnat med foten i något och försökt att spänna i väg sig 4 gånger innan hon insåg att hon trasslat in foten i en ung tjejs hår. Flickan vågade inte protestera mot misshandeln och när Frida väl tog sig lös simmade hon snabbt därifrån :P Det var kul... men det känns verkligen inte som om jag tränat dock..mest flamsat omkring..hehe.

Här sitte rjag nu..när jag egentligen borde träna fysik..har prov till fredan..men jag hinner nog att läsa igenom boken innan jag somnar..så kan jag övningsräkna imorgon. Or? Jaja, bra eller ej..nu blir det så.

På fredag ska jag välja tapeter :D Jippie..vill har mörklila i sovrummet..hoppas de tapetserar snabbt så vi kan börja flytta in snart.

Fan va kul det ska bli!!

Back to reality! Plugga, plugga plugga......

Kent´s Battery Warmer, värm den på ett element, i solen eller varför inte i din svettiga armhåla?

Kommentarer
Postat av: Emma

haha.. härligt dä! :P

2008-03-07 @ 23:54:24
URL: http://spidraphile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0