Waitning on some beautiful boy...

Här igen.sad enough!

Skapligt trist att ligga här vill jag lova..jag ligger nämligen i mitt kyliga rum, hemma hos mor och far...eller säger jag kanske hemma hos mig? Officiellt sett så bor jag ju inte med Tobbe..men jag kallar det också hem...fram tills dess att vi får lägenheten löper jag nog en stor risk att utveckla en sinnesjukdom av något slag..men vad blir det sen förresten? Då har jag ju också två hem..ojojoj..vilka problem jag har.

Har en känsla av att jag virrat bort det jag egentligen ville ha sagt..jo, jag ligger nu hemma (hos mig eller hos mamma o pappa) och fryser..vill inte somna, är inte van att ligga utan Tobbe..och jag har ju bytt säng (thank god), så den är jättestor och jättetom:( isch..haft denna säng skapligt länge och trots att den är mjuk och bekväm har jag stora problem med att sova i den..Inte roligt vill jag lova...

Vad har hänt? Badat i pool tre dagar i sträck..känner att min hud är skapligt uttorkad..så jag och Tobbe (jag tvingade honom så att jag inte skulle få göra det själv, plus att jag är den enda som tar hand om hans hy) smörjde inn oss från topp till tå med olja, Helosan, fotcremé..you name it..tor huden uppskattade det..nej, nu börjar jag få kramp..skriver mer imorgon..ska nog skälla lite på per nu, han avbröt vårt damspel :P

Jag är kär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0