You shook me all night long!

Det är vad han gör! :P

Igår menade jag och Tobbe oss på en myskväll men det blev lite sisådär med den. Vi skulle bada, äta godis se på TV och mysa helt allmänt. Men, jag tränade längre, orkade bara duscha och se på två avsnitt av 9 1/2 män (den serien är braaa), sen skulle Tobbe massera mig och jag somnade. Det var den kvällen det..väldigt roligt..eller nö. Men ikväll ger jag mig ändå ett nytt försök att hålla mig vaken, har ju sovmorgon imorgon så oddsen är ju inte precis emot mig. Så ska Prillet komma och få kladdkaka och bli övertalad att sälja en bänk till mig. Även Amanda kommer på vår traditionella Gossip-kväll! ne..åter till CAD och sedan snuskig rosa köttfärslimpa

Hejsis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0