De dåliga beslut man tar..



Jag kan prata, det är sant. Men jag har tyvärr inte en särskilt ljuv röst, har väl aldrig riktigt haft en ljuv röst, men nu är det värre. Kraxar som en kråka, var väl på tiden egentligen, tappar rösten några ggr om året och har ännu ej gjort detta i år, aa..föräns nu då. Herregud, får bli att dricka te så jag kan yttra mig lite imorgon, annars får jag väl köra enBirgitta o sätta en lapp på mig där det står att jag inte kan prata. Hihi..

Hmm, dagen har hittills varit väldigt dramatisk, jag gjorde äggröra till mig och tobbe, och plötsligt inser han att jag faktiskt har en visp i stål i en teflonpanna! (NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO) och blir väldigt upprörd, visst man ska inte ha stål i en sån panna, men det är ju ändå inte hela världen och förstör inte lagret så fort man rör vid pannan med stålet, lite kraft krävs faktiskt. Ja, och jag har ju gjort så några gånger denna vecka och sa att det inte gjorde något, och att han inte ska prata som hackat sönder en hel teflonpanna, tydligen var det inte han dock utan ngn dum brud. Jag sa att jag gjort äggröra många gånger och att pannan aldrig blivit förstörd, sen gick jag in hit till datorn och surade. Är arg, han är arg..känns välbekant, något som händer VARJE dag, börjar bli jävligt trött på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0