Fredag

Aaah, ledighet! Underbart. Vaknade nyligen med stark huvudvärk, har inte sovit så här länge på två veckor, så min kropp är inte van att vara utan kaffe så länge. Bryggde lite kaffe och nu känns allt bra igen. Idag ska jag duscha, ta Id-kort, handla städa..ja..m.m. Förhoppningsvis hinner jag med allt detta.

Herregud, lyssnar på the Eminem show nu. Jävligt läänge sen jag lyssnade på denna musik, my god! Att byta musikstil på detta vis. Men nu är det så, rock rockar!Inte för att Eminem är dålig, men det är liksom inte..ja...ändå många roliga texter dock :D

Malin, tänka sig att du verkar fått en så vacker frisyr. Behöver jag säga att jag är avis? Har inga pengar på mobilen nu, därför svarar jag ej..om du läser dvs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0