Lördag

Här sitter jag, uppe med tuppen och med en förfärlig hosta. Ska köpa lite hostmedicin sen, hoppas på det bättre. Far min har ju fått influensa och mamma börjar på, men jag tror inte att det är det jag börjar få. För influensan slår ju till ganska snabbt, medan min hosta har pågått några veckor. Allt detta har en god vän till mig berättat :P Nej, idag ska jag ju spela match! Hoppas det går bra med hostan, vi skulle spela med tre backpar och om det inte funkar så skulle några få sitta, om jag mår dåligt så anmäler jag mig frivilligt! Fast samtidigt känns det som att jag borde få sitta ändå, med tanke på att jag varit borta så mycket..jaja, inte överanalysera nu! Jag ska ge järnet! Tjihoo! När jag väl är hemma igen ska jag tvätta och eventuellt ta en liten tupplur. Sen vet kag ej vad kvällen bjuder på, min lilla, ack så tomma plånbok, röstar för hemma kväll. Medans min nya snygga klänning och mina nya snygga skor röstar för utgång..hmm, så svårt... :P

Hör av mig när det är färdigspelat!


Kommentarer
Postat av: Simon

Haha, influensan my ass :D Du ska bara parta ;P

2009-02-07 @ 13:10:26
Postat av: //Anna

Jag tycker att du lyder din kläning och skor i kväll ;).. Ringer till dig sen =)..

2009-02-07 @ 15:17:52
Postat av: //Anna

Jag tycker att du lyder din kläning och skor i kväll ;).. Ringer till dig sen =)..

2009-02-07 @ 15:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0