Lördagen den..ehm, 21:a

Talolah!

Här sitter jag i möra utstyrseln änna. Orkar inte klä mig, det är för antsrängande för min del. Jaja, har ätit frukost iaf, det är ju ett framsteg. Igår firade vi Tobbe lite småptt, men min present har ju inte kommit, så det var inte kul. Plus att tårtan var ja..väldigt nougatig. Inte gott. Ja, nu är han iaf i Jämtland och hämtar en skoter med en vän. Sjölv sitter man här. Det är gött :) Om man bortser från pressen att göra ngt. Igår träffade jag Jessica också, det var trevligt.

Idag ska jag till Anna och rida på en häst. Kul, ska även hjälpa henne att ta in dem. Sen blir det fetiskväll, med sällskapsspel :D Skulle väl inte ha ngt emot lite fest heller..men men..


Kommer sakna denna brud dock :P


Kommentarer
Postat av: Malin

du får hälsa grattis i efterskott från mig till t-bear!

Skulle inte du och jag rida? =O Nu blev jag besviken! hehe ^^

Jag vill också vara med på fetiskvällen, och ska du till Det så ge honom en rak höger från mig =P

2009-02-22 @ 12:53:18
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0