Mmmm....


 
Jag är förälskad i denna man, även när han har pyjamas i en hel film (Pineapple)

Jag tränar inte på kemin längre, ska egentligen se på Greys nu också, men måste ta en varm dusch först..eller varför inte ett bad? Jag är ack så lat, men min mamma sa faktiskt att jag var duktig redan :P

Jag åkte hem till mor och far förut, stod ute i kylan ett tag, åt god mat och tränade på prov, fick ävan se Sofia och Jens, de är mycket bruna och jag är ju givetvis inte ett dugg avundsjuk :|

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sabina

He Löviiiisa :) Ja det är "reserven" jag menar :D Kan bara inte svara på dina inlägg på bdb så jag svarar här istället :D "reserven" måste diskuteras :D Ses ikväll :D

2009-02-21 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0