Nej dä..

Jag missade bussen :( Är mycket sårad, eller ja..skönt att slippa fysiken, men kommer försent till matten. Sen ska jag bara ha en halvtimmes kemi och en halvtimmes svenska..ska nämligen till banken med mamma vid ett. Trött jag blir på allt då, men måste dit, har kemiprov på tisdag, känns som att det är bra att träna på det. Hmm..jaja..surt känns det iaf. Kan inte tvinga Tobbe att skjutsa mig heller, han har hämtat mig i två dagar nu, känns lite hemskt. Surt är det också att jag slutar  tidigt idag, och får sitta och glo i väggen pga att jag, som sagt, redan uttnyttjat Tobbe nog. Pappa jobbar till fyra och mamma är i hagfors till fem..så det känns inte så lockande att åka med dem heller :P Jaja, mer tid till Uncle Tom´s cabin :| Ska skriva bokrecension om den.

Lyssnar för tillfället på Bandit Rock, världens bästa radiostation, och dricker grönt te. Min hals är skit.

Bra saker jag gjort denna vecka:
~ Blev klar med programmeringen, som kändes näst intill omöjligt
~ Läste ur boken
~ Kom långt i cad
~ Skrev klar svenskan
~ Börjar bli frisk
~ Umgåtts med mina braiga vänner Malin och Anna

Mindre bra saker har också hänt, som att jag missade friluftsdagen, är sjuk, missade bussen..ja..sånt. Men man ska inte haka upp sig på oväsentligheter!

Nej, nu ska jag göra annat..vad vet jag inte.


Bästa filmen - Pineapple Express


Jmaes Franco..mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0