Onsdag igen

Så, nu har jag hoppat runt i soffan av nervositet. Damenra fick iaf silver :) Mycket trevligt tyckte jag.

Vet faktiskt inte vad jag skulle säga nu..hmm.

Jaja, jag och the Sailor cat ska till mamma o pappa så fort jag städat badrummet. Ska slänga Tobbes sliskiga tårta också :| Sen så ska jag vara hemma ett tag och bara umgås och när jag kommer hem till lägenheten igen (om vi inte ska sova där??) så blir det lite yoga.

Inser att jag är en shopoholic. Ska ju få pengar på fredag och det kliar redan i fingrarne efter att få ringa Frida och fråga om shopping. Herregud, tar inte lärdom av tidigare misstag iaf, handlade ju upp allt sist och hade 300 kr att leva för sen, förvisso har jag ju kvar lite pengar..typ 100 kr, om jag bortser från skulden till Malin då. Aah, jobbigt å va fattig som en kyrkråtta. Nej, ska det bli något av denna dag lär jag ta tag i badrummet nu.

Låt som Eivor borde sjunga;

I´m Eivor the Sailor cat (tuut tuuut)
I´m Eivor the sailoor Caaaat
I´m Eivor the sailor
Yes Eivor the sailor
I´m Eivor the sailooooor Caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat (tuut tuuut)

Kommentarer
Postat av: Malin

förstår dig, vi kanske borde skapa en stödgrupp för shopoholics? =P om ändå eivor kunde sjunga skulle sången vara perfekt ;)

2009-02-25 @ 21:23:49
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0