Onsdag

Hallo Hallå

Fasen vad lovet går snabbt, för snabbt. Känner redan nu hur ångesten trycker på, vill verkligen inte till skolan. Nåväl, idag har jag vaknat, ätit frukost och tittat på skidåkning. Mycket spännande vill jag lova. Nu väntar jag på damernas final. Idag SKA jag och Eivor gå hem till mamma o pappa. Egentligen skulle vi till S&J på playdate och lunch, men det får bli jag som kommer om detta ska ske. Vill inte att Eivan ska få vara på två obekanta ställen på en och samma dag. Men någon annan dag får det bli playdate även där.

Fy vad jag har börjat längta till sommaren då..kollat in vackra bikinis, klänningar och skor. Wiie, vill ha vår! Har även sett ut vackra skor som jag hoppas att min lilla mamma och min underbara syster köper med åt mig från London, de är underbara. Stickade Uggs. Ugg classic cardy heter de. Vill ha gråa..eller blåa? Hmm, jaja. Hoppas de finns för en inte alltför dyr peng. Skulle batala när de kom hem, så jag inte skulle vara så ledsen om det ite hittade dem.

Wiie, nu börjar herrarnas måste dra. Innan dess ska jag säga att jag o Amanda kollade på olika stugbya på västkusten..väckte detta sommarkänslor och skratt? Näää.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0