Sjuk!

Fortsätter halsen till på fredag får jag nog göra ett besök hos doktorn, så här kan jag ju inte leva, hostar bara jag går till bussen. Jaja, ingen gympa idag..ännu mer tid att träna på provet alltså. Var ju på körteori igår och kom hem kvart i åtta, eller ja, tittade på klockan då. Började läsa sita kapitlet i kemin, detta tog till halv tio..så jag har lite att göra idag..är nervööös! Att det ska bli som förra gången, då jag läste men insåg att jag inte läst det. Insåg detta föresent - på provet. Fick dock godkänt, precis på gränsen! Tänkte ju att det inte skulle bli så denna gång..men det verkar inte bättre..

 

Bör egentligen skaffa en bilddagbok, men Amanda kommer mobba mig. Jaja, detta är Eivor i lådan och Malin och Pellski innan jag och Malla skulle till byn.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag gillar katten! Mongoliserad röst

2009-02-17 @ 17:07:59
Postat av: amanda

i will never forgive u

2009-02-17 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0