Sjuk..

Mina stämband är förkylda, blir bara värre och värre. Igår lät jag som en brunstig tonåring i målbrottet, idag viskar jag..herregud, jag viskar. Folk kommer tro att jag viskar för att jag vill, så illa är det. En raspig, sensuell röst är vad jag har..okej, stryk det sensuella. Låter snarare som en skadskjuten skatas sista rop på hjälp. Jaja, jag är iaf hemma idag, hostar som en gnu också. Sjukhet är trist. Tobbe har blivit sjuk, pappa är sjuk, mamma är sjuk, ALLA är sjuka. Börjar bli paranoid, ville inte att Tobbe skulle andas på mig inatt, jag kunde ju faktiskt bli sjuk, så jag drog hans täcke över huvudet på han..hemskt. Varför jag är rädd för att bli sjuk när jag redan är sjuk har jag inget svar på..


Kommentarer
Postat av: Malin

haha stackars t-bear =P Saknade dig idag! förfrysningen på pimplingen var inte riktigt samma sak utan dig ^^

2009-02-10 @ 22:51:05
URL: http://malinskiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0