Tisdag

Eivorskii!!
Devil in disguise

Hej hej, hallå dagboken!

Än så länge har denna dagen varit usel. Igår var jag duktig och planterade om några blommor som utsatts för terrorEivor, idag rev hon ner den ena och förstörde krukan, var tvungen att dammsuga hela sovrummet IGEN och börja hålla på med blomman igen. När jag äntligen är kvar börjar den där Cujo-katten att gnaga på hängväxten och river då, än en gång, ner blomman. Irritersamt! Odåge katt..SÅ, då rev hon ner en till blomma då. Jag blir så jävla..!!!

 Dagen kommer fan inte bli bättre, det känner jag det. Jaja, då behöver jag inte bära så mycket när jag ska hem till mamma o pappa, för henne tänker jag inte ta med. Det räcker med att hon förstör allt här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0