Torsdag

Hej!

Jag kunde inte behålla sista inlägget..herregud hur man ser ut. Men de som fick se fick kanske lite av ett gott skratt.Jaja, nu sitter man här och filosoferar. Min lilla Sailor cat ligger och tycker att hon är allmänt vacker (ovanligt). Hon har nog sovit hela natten skulle jag tro, Eivor verkar helt slut. Jaja, det var väl roligt att vara hemma och leka med Tea. Idag kanske vi ska gå på playdate igen, men är så sugen på att klippa mig. Menade att göra det imorgon om jag skulle till Karlstad..men är mycket sugen..Vill ha snelugg nu..det raka får dra. Frida blev lite sårad, hon tycker jag härmar henne för att hon vill ha det?. I så fall i mitt undermedvetna, jaja...det är trist att vara lika.

Idag ska jag städa kylskåpet, duscha, kanske klippa??? och laga mat åt ze husband så att han blir lycklig när han kommer hem och vill köpa mig ting värde 100 000 kr om inte mer. Och plötsligt ska mitt dåliga samvete försvinna och han ska FÅ köpa mig allt detta :P Hmm, tvivlar på att detta kommer att ske..men det är bäst för han att han blir glad! Där har jag stått o slitit med mat hela dagen.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0