............

Har tränat matte sen i Söndags för sista C-provet, vad måste jag göra nu då? Om inte träna på nationella inför fredag. Vet att jag verkligen MÅSTE göra det, men ibland behöver verkligen huvudet vila. Fast känner ändå att jag kommer ångra att jag inte gjort så mycket idag när morgondagen kommer. Fastnade på 1 c..patetiskt, jag och Simon kämpade (två ggr) sen gav jag upp..Kul! Jajam ska inte träna förän jag kommit hem från träning och är nyduschad och mysig och ska e top model..orkar inte nu!

Oooh, på Fredag ska jag och P skriva in oss på körskolan, hon kommer dock få lite snabbare än mig, med tanke på att alla har semester när jag blir 18.

Tar förresten hand om Frida och Peters ragu, Åke, nu när de dragit till Gran Canaria (svin). Han anföll mig imorse, när jag skulle ge honom ny mat..gick dock bättre nyss. Nu har han färskt vatten, mat,2 vindruvor och 4 gurkbitar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gode gud, du sliter människa! Men man får betyg där efter också, ganska positivt :)

2009-01-14 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0