Idag är början på mitt nya liv

Kanske återupptagandet av mitt förra liv? Jaja, ska iaf get back on track, jag har levt på godis och sovmorgon hela lovet nu, detta måste förändras, en gång för alla. Herregud, var vaken till halv fyra inatt, dock med sällskap av Amanda, det förklarar ju saken. Nej, nu ska jag börja vara produktiv igen, drömde hemsk dröm om att jag läser en kurs i skolan som jag inte varit på på hela hösten, och att om jag ville ha godkänt var jag tvungen att läsa hela nu på två veckor, ve och fasa! Känner en press över denna dröm fortfarande, jag har inte fått vila upp mig. Eller jo det har jag väl fått. Men inte nog, lovet skulle vara i två veckor till iaf. Vill inte tänka på allt jag måste göra i skolan nu, jobbigt! Jaja, jag har gjort lite framsteg idag iaf, vaknade faktiskt halv ett, det är inte dåligt för att vara jag. Det är bra jobbigt alltihop ibland..

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha! Äsch! det är lov, kvinna! Då får man leva som en rotgubbe ;P

2009-01-03 @ 23:31:38
URL: http://amandabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0