Jobbigt

Allt känns väldigt jobbigt just nu, har haft två riktgia dyngdagar som verkligen har sänkt mitt humör, att hoppas på en bättre dag imorgon känns skapligt värdelöst, enligt mitt horoskop skulle veckans bästa dag vara måndag, med tanke på vilken skit dag det var så vill jag inte veta hur resten av veckan ska bli..Tror nog inte så värst mycket på horoskop.. Jag är lett, har ont i benen, är trött, har fått springa från bussen till skolan, så nu kommer benen kännas ännu mer, fick simma på tid två ggr, skulle vara hurtig och ta med matte hem men klarar inte de två sista C-uppgifterna, har tusen kemiuppgifter, ska läsa ur en bok..jaa..Kan jag klaga lite mer eller? Det kan jag säkert.. Ja har faktiskt en till hemsk sak att berätta;

Min katt är ju nyfikenheten själv, och jag har ju som sagt kaninen Åke här på besök. Igår skulle jag mata åke och öppnade då buren, Eivor var ju givetvis tvungen att undersöka buren och ramlade i, då försökte åka para sig med Eivor! Herregud, Eivor blev skitförbannad och försökte bita honom i halsen, de sprang runt där i en ring, medan jag försökte lägga undan allt jag bar på och komma till Eivors undsättning, HEMSKT! Min katt höll på att bli våldtagen, herregud! Min andra misse, Maja (som jag har hos mamma och pappa) hon har BLIVIT våldtagen! När hon låg och sov hoppade Ozzy (Sofias dåvarande katt) på henne och försökte para sig..vad är detta egentligen? Fy vad hemskt...!

Jaja, ingen av dem verkar lida av svåra men längre..och tur är väl det. Jaja, ska väl göra lite kemi nu och försöka att tränga undan mitt mattefailure!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahah stackars Eivan!! Och stackars dig, lyssnar alltid på dina bekymmer om du vill :)

2009-01-20 @ 20:09:02
URL: http://amandabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0