Neej!

Har jag förvandlats till rotgubbe på heltid? I så fall har Amanda också det, den fylleristen. Hon är mer rotgubbe än jag..jaja. Idag har jag ätit frukost, sett lite på TV, plockat ner granen och ställt undan den. Idag ska jag ställa ner granen i förrådet och kanske, KANSKE lyfta upp bordet som jag haft framme, men det är satan så tungt. Sist fick jag bära det med Lina, OCH plocka ut hela förådet för att få upp det..så chansen att jag av vaktar finns faktiskt. Först kånka alla grejer ut och in i förrådet och sedan kånka det tunga bordet sju trappor upp, känns ej lockande..väntar till älskling kommer hem till helgen. Hmm..Jaja, sen ska jag också hem till Mamma och Pappa, städa lite och leka Med Frida och Peter..sen blir det träning också..ANTAR jag.. Jaja.. Kan ju rapportera senare om något utav det jag planerat blev av..hihi.

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahha jag är då ingen fyllerist eller rotgubbe, däremot är du det, fyllgubbe

2009-01-05 @ 19:30:39
URL: http://amandabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0