Nu igen..

Counting all the assholes in the room, well I'm definitely not alone, well I'm not alone.
You're a liar, you're a cheater, you're fool, well that's just like me yoohoo and I know you too!

Hallå!

Ja, ännu en dag i mitt liv..det var ett tag sen sist, mina vänner. Jaja, inte mycket har hänt..eller så har mycket hänt bara att jag glömt bort det. Hmm, jaja..har mycket att göra, som vanligt. är också vesen. Alldeles hostig, trött och..ja..knepig (mitt ny favoritord). Så det blir ingen träning för mig, ingen match heöller för den delen..jag ska till Öreborbadet! tjihooo! Det ska bli kul, hoppas jag..har inte varit där på år och dar, men men. Ska ärven shoppa lite med syrret. Älskling fyller ju år snart, så det får bli lite presenter. Men nu blir det dags för lite seriöst skolgrejs. Design och svenska ska det bli!

Heddah!

P.s. Eivor är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0