Sårande

Aaah, när jag bestämmer mig för att skirva ett inlägg så blir allt helt tomt, har ni också känt det? Vad ska man skriva liksom? Det värsta är när det händer mycket under en dag, men när man vill berätta på det blir det tomt. Hmm, jag äter iaf oreos och dricker mjölk till detta. Dagen har varit knepig, bra, men ändå dålig..dålig då jag har många läxor, bra då jag äntligen kommit hem och inte behövt ta hem ngn matte. Den är också bra för att Tobbe kommer hem och det innebär mys och GOD MAT. Måste skriva svenska och kemi..gör det sen.

Förlåt för det där med Ranger Amanda, han är så sexig att bara hans namn gör en knäsvag, och det är ju givetvis det första man ser i en text, har du tänkt på det? När man bläddrar i böckerna söker man liksom efter hans namn på den sidan..eller är det bara jag? Va? P???

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha självklart inte bara du ;P Det är väl sånt alla gör, eller? ;)

Han ger även en kittlande känsla i magen.. :P skulle vilja ha hans tvål ;)

2009-01-22 @ 21:45:04
URL: http://amandabergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0