Two thousand and nine

Tjosan!

Tänkte vara lite seriös igår och lägga upp bilder från nyår, men jag förstår mig inte på kameran ordentligt, så det fick vänta. Nåväl, nyårs firandet var väl sådär, kul men kunde ha varit bättre. Jaja, jag och Malin var mycket vackra iaf, och maten var mumsig =) Ja, jag och malin var väl bra i största allmänhet, men andra var lite väl törra ibland..hehe. Igår jobbade Torbjörn, så vi beställde pizza och sen lämnade han mig, såg då på Dirty Dancing och Waterworld och åt fryst marängsviss och popcorn. Känns inte som att denna dag kommer bli värst annorlunda. Tobbe jobbar ju hela, hela, hela tiden...det är tråkigt. Speciellt när vi skulle ha gjort en del viktiga saker idag, som inte verkar bli av nu...kuuul..



Mitt nyttiga liv skulle ha börjat idag, tyvärr åt jag pizza till frukost, det smaka skit. Men från och med nu är jag nyttig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0