Glömde visst

Oj, jag glömde att berätta en till korkad grej den där katten gjort: I helgen när vi skulle åka till Torsby så satt Eivor på Tobbes biltak. Tobbe är lite rädd om sin fina bil så han tittade lite sammanbitet på Eivor, men hoppade in i bilen vi skulle åka med, när vi hade vänt och var redo att åka såg vi verkligen hur Eivor sakta gled ner från taket och försökte att klösa sig fast i rutan. Tobbe såg ännu mer sammanbiten ut. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Eivor gled och gled och kämpade och kämpade. Efter varje gång hon åkt ner till huven gjorde hon nya försök till att ta sig upp.  Mycket festiligt vill jag lova och är det inte typiskt Eivor så säg.



Nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0