Gräs

Hej hej

Det var ett tag sen sist, har varit väldigt trött och upptagen de senaste dagarna, till skillnad från andra har man ju ett jobb, jag ser ner på folk som inte jobbar. Jag vill ABSOLUT INTE ha sommarlov, usch vad jobbigt, speciellt i detta väder. Nej, tacka vet jag att svettas och klippa gräs i järnverket. Det är riktigta grejer det. Jag känner mig väldigt äcklig när klockan slår fyra, dyngig och svett. Inte så skönt kan jag lova er. Men sen har jag både pengar och lov, tjihoo!

Idag ska jag grilla, mumsigt. Kollade igenom min kamera häromdagen. Tjugo bilder är på mig och Jessica i skuffen, får lägga upp några någon gång så ni får se hur vackra vi var. Helgen som har varit har bestått av fylla, fylla och film. Rätt skapligt har det varit faktiskt.

För tillfället vill jag strypa en person, hoppa på denne och ta en makeup remover - servett och gnida i hela hennes ansikte. Usch för henne, den elaka häxa. Hoppas någon kissar på henne, det gör inget om kissaren bara snubblar till och bara skvätter till henne. Vad som helst! Nu skulle bullar med kiss på vara rätt passande, Carro. 

Men men, nu ska vi vara glaada.

Jag känner en liten kalv. Han heter Hasse och är världens mysigaste, jag får klia honom bakom öronen och han äter min tröja. A favour for a favour liksom.

Eivor är en svullen och tjock katt numera. 

Kommentarer
Postat av: pelle !=)

är Eivor tjock? =O ej bra lovisa! =)hihi!

2009-06-25 @ 03:32:26
Postat av: //A

men du kommer ju vara rik när du har slutat jobba!! =)

2009-06-26 @ 08:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0