Hamenahamena

Jag är inte trött för fem öre. Däremot väldigt sårad från Grey's. Allt är så hemskt, jag tycker så synd om Alex, och ja, jag vet att det bara är en serie.

Skolavslutning imorgon, det känns inte rätt. Hehe, är det redan sommar liksom? De sista veckorna har verkligen flugit förbi. Inte har de varit särskilt bra heller, tusen saker att göra, ensamhet och poliser. Usch och fy och tvi säger jag bara. Men nu ska de bättre tiderna börja..eller? Ett år kvar snart, bara ett fjuttigt år, sen är man loss, kan resa jorden runt och bli vad som helst. Wiie! Jag vill åka till USA eller Nya Zeeland som Au Pair eller liknande i ett år, sen ska jag nog utbilda mig till ingenjör. Japp, det känns som mitt kall har jag insett nu, fast det kan lika gärna vara tillfälligt. Känner att livet är fullt av möjligheter, vi har så många år kvar här i livet.

Förresten; Nästa katt jag ska skaffa ska antagligen heta Ralf, det har jag tänkt på länge (Eller Eivert..hihi. Eivor och Eivert) Men jag stötte på ett problem då även Pelle vill döpa sin ofödda katt till Ralf. Vi försökte diskutera detta och vi (jag) kom fram till att det är bäst att Pelle skaffar sig en honkatt som kan heta Ralfpunzel. Är det inte ett fantastiskt namn, RALFPUNZEL. Ångrar att jag inte döpte Eivor till det, hehe.



Just det ja, måste ringa denna pingla:

Ååh, måste ta upp detta också: Jag grävde en grop i min gräsmatta för att plantera en döende ros, vem kommer inte och kissar i gropen så fort jag vänder ryggen till om inte Eivor! Varför? Trodde hon liksom att jag grävde en grop för henne, så att hon bara kunde göra sina behov utan ansträngning? Ååh, sen grävde hon ju GIVETVIS igen gropen också. Rolig katt det där :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0