It's a nice day to start again.

Hej hej!

Idag har jag varit i skolan i drygt en timme, endast för att få reda på prov. En poäng i från VG på båda, det är trist att falla när man är så nära. Men jag har ju hela livet på mig. Åkte med Sofia och Linda, vi började prata om skor och jag sa att jag ville ha ett par skor som är i en slip-in modell, så det blir lite luftigt. Så när vi kom till Ekshärad gick vi in på skoaffären och PN. På skoaffären såg jag ett par jättefina med blommor, dock inte i den modell jag ville ha. Jag såg också ett par fina gladiatorsandaler, hör och häpna. Har tyckt (tycker) att gladiatorsandaler är väldigt så fult  ( i stil med haremsbyxor)och får fötterna att se stora väldigt stora ut, men dessa var verkligen underbart vackra. Jaja, i birst på pengar köpte jag inte några av dessa par, och inte heller de vackra Blend sandalerna, i precis rätt modell, som jag såg på PN, istället fyndades en likadan tröja som jag en gång fått av Lina, i en annan färg. Har inte prövat än, men tror den blir väldigt snygg till jeansshorts, bruna ben och trukos ögonskugga i sommar.

Vad ska ni göra i sommar? För mig kommer de första veckorna bestå av jobb och fest. Sen fyller jag 18, då blir det körkort, fest och småland, ska på flera bröllop också. Så hoppas jag på en liten utlandstripp också. England och/eller Rhodos vore trevligt. När pengarna väl rullar in som de ska.

Nej, nu ska jag väl feta mig med syrret och Jempa som vanligt :)

Ha det underbart bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: //A

Jag måste prata med dig..

2009-06-10 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0