Jobba

Isch, imorgon börjar jag att jobba. Om fyra veckor är jag fri, tjiho. Egentligen kanske det är bra att jag jobbar, så att jag sakta men säkert kan vänja mig av med vardagen. Måste först vänja mig att inte ha läxor och sedan ta det därifrån. Hade jag bara fått sommarlov direkt hade jag kanske gått runt som en vilsen hundvalp i flera veckor. Jobbet är alltså för det bästa...........

Igår var jag i Arvika. Kan säge er att det är lönsamt att gå in på MC Donalds precis innan stängning. Vi fick två muffin och tre chili cheese gratis. Några killar fick till och med filmer, okej de kanske tog, men ändå. Det var väldigt roligt därinne, inte visste jag att en kortdragare även funktionerade som telefon. Inte heller att MC-chicken ibland kan innehålla både en kyckling- och en fiskburgare. Usch säger jag bara. Det var en allmänt trevlig kväll, jag och Jessica hade VIP platser i bilen, trots att vi förstörde luckan.

Bilder kommer, håll ut!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är förjävligt att det går sönder saker när vi är i närheten av varandra :D

För hur gick det när vi lagade mat hos Dan-Johan? Ingen lucka gick väll sönder då heller? ;)



Har tobbe fått ordning på den än eller?

2009-06-15 @ 11:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0